• وبلاگ : حيات خلوت
  • يادداشت : ثبت علاقمندي
  • نظرات : 23 خصوصي ، 40 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + باراني 
    سلام من هنوز مادر نشدم ولي در تلاش ام اميد که خدا لياقش را بدهد، ساعاتي از رور را تجربه هاي مادران مذهبي را در تربيت مي خوانم . ممنون مي شوم رمز عبورتان را به من هم بدهيد تا استفاده کنم.
    N_barani19@yahoo.com
    + مادر خانمي 
    سلام لطفا به من هم رمز بدهيد ممنونم motherhood683@yahoo.com
    سلام اگه ميشه منو با نام همه چيز خور لينک کنيد بعد بهم بگو با چه نامي لينکت کنم
    + نارنج 


    با سلام و عرض خدا قوت به شما دوست عزيز

    من 8 ماهه که مادر شدم و آموزش قرآن به پسرم يکي از بزرگترين تصميم هاي من براي پسرکم هست . اگر امکانش هست رمز ورود رو به من هم بديد .

    با آرزوي توفيق روزافزون براي شما دوست گرامي

    سلام دختر جان
    www.fakhar.blogfa.com/post/36/
    پوستراشو ببين.


    سلام نغمه گلي.

    خوبي؟

    سال نو شماو علي جون مبارک.

    ان شاا... سال ظهور باشه.

    پاسخ

    سلااااااااااااااااااااام مهديا جون. ممنون عزيزم. دلم برات تنگ شده بود. من بهت سر ميزنما. گفتم مهديا ديگه ما رو يادش رفته. انشالله.
    من هم مادرم هم يه مربي تازه کار. ممنون ميشم به من هم رمز بديد.
    + سعيده 
    ام علي جان چند روزه برات فرستادم نميدونم ديدي يا نه؟
    سلام
    از طرح درساي خوبتون متشکرم ،شمام ميل بزنين تا ايميلتون رو داشته باشم.
    وماتوفيقي الا باالله
    ياعلي
    + سعيده 

    ممنون از توضيحاتت من فوتوشاپم خوبه ميتونم کمکت کنم

    ولي زبانم خوب نيست تا از سايتهاي خارجي استفاده کنم

    + سعيده 

    راستي من کارتهاي صد آفرين را دارم فلش کارتي است که شکل مثلا اسب را بالاش کشيده و پايينش به فارسي نوشته اسب اول مرتب بايد فلش کارت را به بچه نشون داد با ادامه اين کار بچه نوشتن اسب را ياد ميگيره

    ولي اين کار شما فوق العاده است شعر هم ضميمه اش است و در ضمن مفاهيم قشنگي هم به بچه ها ياد ميده

    اگه دوست داشتي ميتونم در حد توانم در انجام اين کار کمکت کنم اگر نه هم مشتاقانه منتظر درسهات هستم

    پاسخ

    سلام سعيده خانم.ممنون از توضيحاتت.در زمينه منبع مطالعاتي که پرسيدي، بايد بگم که بيشتر اين مساله توي ذهنم بود که از همين کودکي، روي بچه ام کار کنم تا مفاهيم قرآني رو در زندگيش بچشه و باهاشون انس بگيره و رشد کنه، صحبت هاي رهبر در مورد آموزش زبان قرآن و هم چنين کتابهايي که در مورد زندگي سيدمحمدحسين طباطبايي نوشته شده هم بهم ايده کار داد.بعد همينطور کم کم در اثر ارتباط با مراکز قرآني مثل جامعة القرآن،دارالقرآن، مکتب القرآن و...، کارهاشون رو ديدم و سعي کردم در طرحهايم يکسري از کاستي هايي رو که در اين مراکز ديده بودم،رفع کنم، براي روش کار هم از روش هاي مختلفي که براي آموزش به کودکان پيش از دبستان استفاده ميشه، بهره گرفتم و در اين زمينه منبع اصلي ام سايت هاي خارجي بود که لينک بعضي هاشو در وبلاگم گذاشتم. و واقعا افسوس خوردم که آنها با اين که از نظر محتوا، خيلي فقيرتر از ما هستند، ولي در روش بسيار جلو رفته اند. در مورد همکاري هم که گفتي، واقعا ممنونم. ما به دو تا کار نياز داريم يکي فتوشاپ و يکي هم نقاشي براي بچه ها، شما در کدوم يکي از اين زمينه ها کار کردي؟
    + سعيده 
    سلام من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم لطف ميکنيد به من هم رمز عبور بديد مرسي
    + سعيده 

    سلام من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم لطف ميکنيد به من هم رمز عبور بديد مرسي

    + کريمه 
    سلام دوست عزيز ، وقتي اولين طرح درستون رو امروز گرفتم خيلي سوپرايز شدم چون دقيقا چند روز بود خودم در اين فکر افتاده بودم که با روش تصوير سازي ذهني کلمات قرآني رو ياد دخترکم بدم که از ديروز تا الان کلي هم عکس دانلود کردم که کارت هاشو بسازم به همين شيوه با کمي تفاوت. اگر ديده باشيد تلويزيون(برنامه به خانه برميگرديم) چند بار درباره کارتهاي صدآفرين که همين شيوه رو براي کلمات فارسي(وشايدباقي زبانها)استفاده کرده صحبت کرده ، که از رو همين به ذهنم رسيد اين کار رو با کلمات قرآني انجام بدم.
    اگر مايل بوديد بعد از به نتيجه رسيدن کارتها شما رو در جريان بگذارم.
    راستي کارتهاي صدآفرين هم توسط خود سازنده فقط توزيع ميشه تا قبل عيد به قيمت 39 هزار تومن بعد عيد49 هزار تومن درواقع الان تخفيف داره
    پاسخ

    سلام.چقدر خوشحال شدم از پيامتون.خيلي مايلم در مورد طرحتون بدونم.من اصفهان هستم و شبکه تهران نمي بينم و در مورد اين کارتها اطلاع ندارم.اگه بتونين ايميلتون رو بذارين تا با هم بيشتر ارتباط داشته باشيم خيلي خوبه.من تا الان روي خيلي از کلمات کار کردم که تنها بخشي از اون در حال حاضر روي وبلاگ قرار گرفته.شايد بتونيم با همکاري هم يک کار بهتر انجام بديم.
    + ام فاطمه 
    سلام
       1   2   3      >