• وبلاگ : حيات خلوت
  • يادداشت : ثبت علاقمندي
  • نظرات : 23 خصوصي ، 40 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    منم مي خوام،
    فقط چرا مي خواين خصوصي ش کنين؟؟!!
    + چشمه 
    در ضمن با اموزش در حين رنگ اميزي کاملا موافقم و ان را باره در کلاسم امتحان کردم و به جز معدودي کودک اکثرا از نقاشي در حين تکرار ايات وسوره ها استقبال ميکنند. بچه هايي را که نقاشي دوست ندارند با بازي سر راه مياورم . ولي بازم پيدا ميشن بچه هايي که به هيچ صراطي مستقيم نيستند. حالا اگر شما راهکاري در اين زمينه داريد خوشحال ميشم از ان در کلاس استفاده کنم.
    پاسخ

    يعني شما وقتي بقيه دارن نقاشي مي کنن، با اون دسته اي که نقاشي دوست ندارن، بازي مي کنين؟حواس بقيه پرت نمي شه؟ما توي کلاسمون اين کارو مي کنيم:بعضي از بچه ها نقاشي آزاد رو دوست دارن و حوصله رنگ آميزي ندارن.بيشتر بچه هاي کلاس ما اين طوري هستن. من بهشون مي گم که پشت برگشون نقاشي کنن. گاهي اوقات هم کارهامون رو طوري طراحي مي کنم که بخشي از کار رو با چسب بچسبونن. تقريبا همه بچه ها اين کارو دوست دارن. انشالله در طرح درسهاي بعدي از اين روشها هم صحبت ميشه. کارهاي ديگه اي هم که مي کنيم کار با تخته وايتبرد و يه سري بازهاي اين طوري هستش که انشالله در آينده بيشتر در موردشون توضيح ميدم. معمولا ساعت دوم، پسر خودم و پسر کمک مربي مون خسته ميشن. من بهشون کاغذ رنگي و قيچي و چسب ميدم تا وقتي بچه ها دارن رنگ آميزي مي کنن، اونا هم مشغول باشن. فعلا که جواب داده.


    سلام دوست خوبم. واقعا روش خوبي را انتخاب کردي. داستان حضرت يونس را هم خوب مطرح کردي.منتها چون من در کلاسم سوره هاي کوچک را درس مي دهم در حال حاضر نميتوانم از ان در کلاسم استفاده کنم. ولي از همين روش ميشه براي سوره هاي کوچک هم استفاده کرد.راستي فلش کارتها را خودتون درست کرديد؟ روش کار را به منم ميگيد تا با هم همکاري بيشتري در تبادل کارهايمان داشته باشيم؟ در مورد طرح درس سومت هم موافقم واز تمام کارهايت پرينت گرفته وبا دقت انها را بررسي کردم. بي صبرانه منتظر طرح درسهاي بعديت هستم.

    موفق باشي

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام. اگه شما هم از طرح درساتون براي آموزش سوره هاي کوچک بگيد، من هم استفاده مي کنم. بله فلش کارتها رو خودم درست کردم. با وُرد. به اين ترتيب که واژه هايي رو که مي خوام آموزش بدم، انتخاب مي کنم، عکساي مناسب رو از وب جست و جو مي کنم و بيشتر هم انگليسي جست و جو مي کنم چون بهتر جواب ميده و بعد توي فايل وُرد تنظيمشون مي کنم. گاهي هم با فتوشاپ اين کارو مي کنم. خوشحال ميشم با هم همکاري کنيم. محتاج دعا هستيم.
    اجرکم الي الله
    لطفا رمز را عنايت بفرمايد
    + نرگس 
    سلام لطفا رمز عبور را به من بدهيدarshnfa28@yahoo.com
    + ما من و گاهي بابا 
    مايليـــــــــــــــــــم
    البته رمز هم داريـــــــــــم !!!
    سلام خيلي ممنون مي شوم امکان استفاده از طرح درس هاتون رو داشته باشم.


    سلام

    ممنون

    سلام . ممنون از اينکه به فکر مايي. بنده هم از اين طرح استقبال مي کنم.
    + فروغ 
    ممنون از رمز...خصوصي اش کردم...منتظرم براي مطالب
     <      1   2   3